Bij Clarixy draait het om kwaliteit en ontwikkeling. En dan niet alleen in de dienstverlening, maar ook in de ontwikkeling van mensen en de organisatie zelf. Dat is wat Mireille Woudt, directeur bij Clarixy, zo waardeert in haar rol: “Het mooiste aan mijn werk is om te bouwen aan de organisatie én aan de groei van de mensen die er werken, waarbij we onze dienstverlening richten op het meegeven van een 9+ klantervaring”. Vanuit die overtuiging werkt Clarixy aan een organisatie die ontzorgt, regisseert, verbindt en continu verbetert.
De kracht van menselijk contact
Hoewel digitalisering steeds meer een rol speelt, blijft het menselijke aspect bepalend. “Ons onderscheidend vermogen zit in hoe de mensen het doen binnen Clarixy”, zegt Mireille. Of het nu gaat om opdrachtgevers, herstellers of schademelders – de klant staat altijd centraal. Met een 9+ klantervaring als uitgangspunt wil Clarixy blijvende waarde toevoegen als regievoerder op het glasherstel. En dat op een manier die daadkrachtig, hulpvaardig en vriendelijk is, met focus op kwaliteit.
Een organisatie in ontwikkeling
De afgelopen periode heeft Clarixy op allerlei gebieden flinke stappen gezet. Denk aan IT, de relatie met de opdrachtgevers en de herstelpartners en de organisatie zelf. “We willen groeien met Clarixy, waarbij de kwaliteit minimaal op hetzelfde niveau blijft”, vertelt Mireille. “Door o.a. slim gebruik te maken van automatisering en AI en de inzet van de talenten binnen de organisatie.” Dit zijn zaken waar Clarixy de komende jaren mee aan de slag gaat.
Verbinding als fundament
Wat Clarixy misschien wel het meest typeert, is de sfeer op de werkvloer. Een open cultuur waar iedereen zich welkom voelt en waar aandacht wordt besteed aan de ontwikkeling van de mensen. Mireille benadrukt het belang van oprechte aandacht: “Vraag hoe het gaat, luister naar elkaar. Dat maakt dat mensen zich gezien voelen”. Die cultuur van vertrouwen, samenwerking en plezier vormt de basis van Clarixy en zorgt ervoor dat het een toekomstbestendige organisatie is met de juiste mensen op de juiste plek.