Inschrijven nieuwsbrief

‘Om de klant tevreden te houden, hebben we elkaar als collega’s nodig’

Interview
Clarixy - Judith

Na 12 jaar bij dezelfde werkgever in onregelmatige diensten te hebben gewerkt, was het voor Judith tijd voor een volgende stap. Die stap vond ze, na een aantal fijne sollicitatiegesprekken, bij Clarixy, waar ze inmiddels alweer 4 jaar werkzaam is. De afgelopen jaren heeft ze veel kansen gekregen, waardoor ze dagelijks met veel plezier naar haar werk gaat én er energie van krijgt.  

Wat is jouw rol binnen Clarixy?

‘Als Senior Schade Afhandelaar stuur ik het team aan en zorg ik dat de voortgang goed bewaakt wordt. Dat betekent onder andere dat ik de klachten behandel en erop let dat de callflow goed wordt gevolgd. Daarnaast houd ik me bezig met het oplossen van complexe klantvragen, waarbij ik mijn kennis en ervaring inzet om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen.’ 

Wat vind je belangrijk in je werk?

‘Daar hoef ik niet lang over na te denken: het samenwerken. Om de klant tevreden te houden, hebben we elkaar als collega’s nodig. We doen het echt samen. Wat de een niet weet over een bepaalde klant, weet de ander wel, en andersom. Ons doel is om de klanttevredenheid hoog te houden en dat lukt alleen met een sterk team. Het mooie aan mijn functie vind ik dat het deels ook mijn verantwoordelijkheid is om het team betrokken en gemotiveerd te houden. Voor mij zijn complimenten en persoonlijke aandacht belangrijk, omdat dit niet alleen het team hechter maakt, maar ook direct bijdraagt aan onze gezamenlijke resultaten.’ 

Wat maakt dit team voor jou bijzonder?

‘Dat we allemaal verschillend zijn. We hebben verschillende achtergronden, komen uit verschillende culturen én hebben verschillende leeftijden. De jongste medewerker is 18 en de oudste is 70, maar dat werkt juist heel goed met elkaar samen. Iedereen vult elkaar aan en helpt elkaar waar nodig.’ 

Hoe zou je de sfeer in het team omschrijven?

‘In één woord: warm. Als je hier binnenkomt voel je jezelf welkom. Als ik ’s ochtends vroeg aan kom op kantoor, is het altijd “Goedemorgen Judith, heb je lekker geslapen?” en we checken regelmatig bij elkaar in of het allemaal lukt en hoe het gaat. Niet alleen binnen het team, maar ook vanuit het management. We werken hard, maar vinden het ook belangrijk om het leuk en gezellig te hebben als collega’s.’ 

Welke kansen heb je binnen Clarixy gekregen om jezelf te ontwikkelen?

‘Nadat ik hier 4 jaar geleden begon als Medewerker Klantenservice, ben ik doorgegroeid naar de functie van Senior Schade Afhandelaar. Om dit te bereiken, heb ik verschillende trainingen en cursussen gevolgd én veel begeleiding en ondersteuning gehad van het management. Hier word je altijd gesteund en gecoacht om het beste uit jezelf te halen!’

Kom werken bij Clarixy!

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Misschien vind je dit wel bij Clarixy! Neem eens een kijkje op onze vacaturepagina en ontdek welke mogelijkheden er voor jou zijn.