Inschrijven nieuwsbrief

Specialist in glasschade

Jouw schadeproces? Dat regelen wij

Clarixy is al sinds 2000 hét contactcentrum voor glasherstel. Wij ontzorgen jou als partner van A tot Z. Van het aannemen van binnenkomende meldingen, het inschakelen van de met ons samenwerkende glasherstellers, tot de financiële afhandeling na reparatie. Met onze landelijke dekking van glasherstellers en 24-uurs service staan wij altijd voor jouw klanten klaar.

Jouw voordeel

Dit moet je weten

Specialist in glasherstel

We zijn al sinds 2000 actief in glasherstel. We durven onszelf dan ook een specialist in glas te noemen.

Hoge klanttevredenheid

Onze klanten geven ons hoge rapportcijfers. We vertellen je er graag meer over in een persoonlijk gesprek.

Gemakkelijk online melden

Jouw klanten kunnen hun schade binnen enkele minuten online melden. Super makkelijk en efficiënt!

Proactieve statusupdates

Wij houden jouw klanten proactief op de hoogte van de status van de reparatie. Gemak dient de mens.

Landelijk dekkend netwerk

We werken in elke regio samen met de beste glasherstelbedrijven. Er is er altijd een bij jouw klant in de buurt.

Landelijke dekking

Wij regisseren het gehele schadeproces

Een zorgeloze afhandeling

Clarixy werkt samen met uiteenlopende partners, zoals verzekeraars, woningcorporaties, dienstverleners, vastgoedbedrijven en VVE-beheerders. Voor deze partners regisseren wij het gehele schadeproces.

Hoge klanttevredenheid

Klanten waarderen onze dienstverlening in hoge mate. Na afloop van iedere reparatie vragen wij om een rapportcijfer, de mate waarin men ons aanbeveelt en hoeveel moeite het heeft gekost om de schade te laten repareren. In een persoonlijk gesprek delen we onze scores graag met jou.

Relaties en samenwerkingen

We werken samen met een toenemend aantal partners. We zijn gewend om goed voor hun klanten te zorgen. Uiteraard zorgen we ervoor dat onze partners op de hoogte zijn van de actuele stand van zaken.

State-of-the-art digitalisering

Het gehele schadeproces wordt digitaal ondersteund. Van online melden, communicatie naar de klant, statusupdates, gereedmelding, klanttevredenheidsmeting tot aan de financiële afhandeling. Hierdoor hebben onze mensen meer tijd voor de klant op de momenten dat menselijk contact het verschil maakt.

Geïnteresseerd?

Meer weten over een partnership?

Geïnteresseerd?

Meer weten over een partnership?

Stuur ons een bericht

We nemen zo snel mogelijk contact met je op

Of