De Glaslijn gaat verder als Clarixy
De Glaslijn, al decennialang hét contactcentrum voor glasherstel, kondigt met trots aan dat zij vanaf vandaag opereert onder een nieuwe naam: Clarixy. Deze lancering markeert een frisse start met een duidelijk streven: de grootste worden in 24/7 glasservice.
Mijke Arends, Algemeen Directeur van Clarixy: ‘Na vele voorbereidingen achter de schermen, presenteren we met trots onze nieuwe naam Clarixy. Een frisse look en een verbeterde website die perfect aansluit bij onze ambitie om nummer één in glasherstel te zijn. Samen gaan we vooruit!’
24/7 glasservice
Clarixy staat klaar voor meldingen van glasschade en coördineert het herstel. Iedereen met glasschade kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week snel en makkelijk online een melding doen. Daarnaast wil Clarixy een grotere rol spelen in de verduurzaming van woningen door het plaatsen van beter isolerend glas. Zij neemt klanten daarbij alle zorg en werk uit handen. Het landelijke netwerk van glasherstellers garandeert dat er altijd snel en effectief gehandeld wordt.
Grootste in glasvervanging
Met een nieuw logo en een verfrissende huisstijl wil Clarixy haar diensten naar grotere hoogte tillen. Clarixy is meer dan alleen een nieuw jasje: het is de belofte dat actief gestreefd wordt naar excellente dienstverlening en complete ontzorging, vanuit de ambitie om de grootste te worden in 24/7 glasservice. De naam Clarixy, die geïnspireerd is door het streven naar helderheid en kwaliteit, past hier perfect bij.
Breng buiten naar binnen
Met glas breng je het mooie van buiten naar binnen en laat je de narigheid buiten. Met de nieuwe merkbelofte ‘Breng buiten naar binnen’ wil Clarixy dit uitdragen en ervoor zorgen dat mensen kunnen blijven genieten van hun uitzicht, hun inkijk, hun bedrijfsimago en hun thuis.