‘Geen dag is hetzelfde, maar helpen staat altijd centraal’
Desteney werkt een jaar bij Clarixy en is nu bezig met de overstap van Klantadviseur naar Offerte. Altijd nieuwsgierig en gedreven om bij te leren, is ze een belangrijke schakel voor klanten en collega’s. Met een achtergrond in klantenservice en mediavormgeving brengt ze zowel communicatieve als creatieve skills mee. We vroegen haar hoe een typische werkdag eruitziet, wat haar motiveert en hoe ze de sfeer bij Clarixy ervaart.
Hoe ziet een typische werkdag er voor jou uit?
Rond 7:30 uur kom ik binnen. Ik start op, zorg dat ik alles klaar heb staan qua systemen en dan gaat om 8:00 uur de telefoon aan en zijn we vanaf dat moment bereikbaar. Op maandag is het druk met meldkamerbonnen die we na het weekend hebben binnengekregen. Dit verwerken we, we pakken binnenkomende telefoontjes op en zorgen ervoor dat de mailbox bijgewerkt blijft. De overige dagen hebben we ook een focusuur. In dat uur krijg je de tijd om je eigen werk bij te werken en hoef je even geen telefoon op te nemen. Verder hebben we iedere dag een dagstart met het eigen team om lopende zaken te bespreken en met elkaar te overleggen. En we hebben een weekmeeting waarin successen en verbeterpunten worden gedeeld. Zo blijf je goed op de hoogte van wat er speelt.
Wat vind jij leuk aan werken bij Clarixy?
Het team! De manier hoe we met elkaar omgaan en communiceren vind ik heel fijn. Ook spreekt het mij aan dat geen dag hetzelfde is, je spreekt nooit dezelfde mensen. Het mooiste vind ik het helpen van mensen. Positieve reacties blijven hangen, zoals van oudere klanten die heel dankbaar zijn. Natuurlijk zijn er ook mindere momenten, maar het plezier in het werk overheerst echt.
Wat motiveert jou het meest in je werk?
Het plezier dat ik heb in mijn werk en het helpen van mensen. Ook vind ik het leuk om dingen uit te zoeken. Bijvoorbeeld wanneer ik een nieuw dossier krijg en de eerste ben die ermee aan de slag gaat, dan ga ik meteen op onderzoek uit. Dat geeft echt voldoening.
Hoe zou je de sfeer en bedrijfscultuur van Clarixy omschrijven?
Iedereen is toegankelijk en staat open voor vragen en hulp. We lunchen gezamenlijk en lachen veel met elkaar. Het is een platte organisatie: je weet wie er boven je staat en bij wie je terecht kan, maar het voelt eigenlijk als één team.
Hoe ervaar je de samenwerking binnen het team?
Onderling weten we dat we altijd bij elkaar terecht kunnen. Het is fijn om in zo’n team te werken. Daarnaast zijn de teamactiviteiten erg leuk: kerstborrels, gezamenlijke lunches bij behaalde doelen, BBQ’s in de zomer. Dat maakt dat je je echt onderdeel voelt van het team.
Word onze collega!
Ben jij, net als Desteney, iemand die energie krijgt van het helpen van mensen en graag werkt in een hecht, toegankelijk team? Bij Clarixy zijn we altijd op zoek naar klantgerichte toppers die met plezier het verschil willen maken. Herken jij jezelf hierin en lijkt het je leuk om onderdeel te worden van ons team? Bekijk dan onze vacature voor Klantadviseur en ontdek wat werken bij Clarixy voor jou kan betekenen!