Over ons
24 jaar ervaring
Leer Clarixy beter kennen
In 2000 werd De Glaslijn opgericht, eerst als schade afhandelaar voor glasverzekeraar Midglas. Later groeiden we uit tot een zelfstandig bedrijf en nu werken we voor een groeiend aantal partners. Met ingang van 2024 hebben we onze naam veranderd in Clarixy. Sinds onze oprichting specialiseren we ons in glasschadeherstel en zijn we recentelijk begonnen met verduurzaming.
Hier staan we voor
Onze kernwaarden
Daadkracht
Problemen oplossen zit in ons bloed. Zodra de klant contact met ons opneemt, gaan wij voor hem aan de slag. We handelen doortastend en gaan recht op het doel af.
Hulpvaardigheid
Wij zijn er om klanten te helpen. Van het eerste moment waarop de schade ontstaat tot aan de financiële afwikkeling. We doen er alles aan om onze klanten volledig te ontzorgen.
Klantvriendelijkheid
Tevreden klanten zijn erg belangrijk voor ons. Naast het bieden van hulp en het oplossen van hun problemen, luisteren we goed naar onze klanten en zijn we vriendelijk.
Kwaliteit
Het leveren van kwaliteit spreekt voor zich, wat ons betreft. Ons werk voldoet aan de geldende normen. We communiceren duidelijk, naar elkaar en naar de klant.
Interviews
Maak kennis met onze mensen
Interviews
Maak kennis met onze mensen
Interviews
Maak kennis met onze mensen
Interviews